Noutăți Ultimele știri TotalSoft semnează un contract cu Ropharma și devine furnizorul de ERP al primelor 4 rețele de farmacii din România

Știri TotalSoft

31 August 2015


TotalSoft, liderul pieței de ERP din România si Ropharma, unul dintre cei mai mari jucători din retailul de medicamente, au semnat la finele lunii iulie un contract pentru implementarea sistemului informatic integrat Charisma ERP.

TotalSoft semnează un contract cu Ropharma și devine furnizorul de ERP al primelor 4 rețele de farmacii din România

TotalSoft, liderul pieței de ERP din România și Ropharma, unul dintre cei mai mari jucători din retailul de medicamente, au semnat la finele lunii iulie un contract pentru implementarea sistemului informatic integrat Charisma ERP. Prin semnarea acestuia, TotalSoft își extinde portofoliul de clienti ERP cu cel de-al patrulea mare retailer de medicamente, după farmaciile Catena, Sensiblu si Dona.

Cei patru mari jucători au realizat anul trecut o cifră de afaceri cumulată de cca 900 mil Euro, reprezentând 30% din vânzările de medicamente, suplimente alimentare, cosmetice, dispozitive medicale și alte produse comercializate prin farmaciile din România.

”Lucrând de mulți ani împreună cu marii jucători din pharma, am fost obligați să ținem pasul cu ritmul dinamic, dar mai ales cu complexitatea domeniului. Nu a fost întotdeauna ușor sau simplu, însă a meritat efortul de a răspunde fiecărei provocări. Așa am dobândit competențele extraordinare cu care am construit cel mai puternic produs pentru această piață. Câștigarea proiectului Ropharma este încă o dovadă în acest sens și mă bucur că au decis să se alăture comunității Charisma”, Liviu Drăgan, CEO TotalSoft.

Charisma ERP a câștigat sistematic, începând din anul 2002, toți marii jucători ai pieței farmaceutice, având astăzi în portofoliu cei mai importanți distribuitori si retaileri, nume precum Sensiblu, Catena, Dona, Mediplus, Farmexpert, GSK, Farmexim sau Farmaline. Câștigând teren datorită unui puternic sistem de back-office, Charisma ERP s-a impus din ce in ce mai mult pe piață și datorită soluțiilor de front-office prin care companiile farmaceutice comunică direct cu clienții lor (SFA, Collection, Retail, CRM, etc.)