Noutăți › Ultimele știri › TotalSoft oferă clienților săi soluții gratuite de digitalizare pentru a susține un mediu de lucru sigur și eficient
TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, susține comunitatea partenerilor de business din România prin furnizarea gratuită a chatbot-ului Timea care digitalizează procesele de HR și oferă angajaților un mediu sigur și eficient atunci când lucrează de la distanță.
TotalSoft,
unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din
Europa Centrală și de Est, susține comunitatea partenerilor de business din
România prin furnizarea gratuită a
chatbot-ului Timea care digitalizează procesele de HR și oferă
angajaților un mediu sigur și eficient atunci când lucrează de la distanță.
Acest demers
vine în contextul pandemic actual în care protejarea sănătății și siguranței
angajaților este principala prioritate a TotalSoft. Soluțiile TotalSoft
sprijină mediul de business din România, greu încercat în ultimele luni, prin
creșterea productivității departamentului de resurse umane și oferirea de
experiențe pozitive angajaților.
„Cu toții
știm cât de consumatoare de timp pot fi anumite cereri îndreptate către HR.
Timea reprezintă o interfață prietenoasă, care raspunde rapid la întrebări
precum cele legate de managementul timpului, eliberarea de adeverințe și alte
documente standard de HR, administrare date personale, proceduri interne sau
acces la date de contact ale colegilor. Feedback-ul primit de la clienții care
îl folosesc zi de zi este unul pozitiv, aceștia reușind să automatizeze
activităţile repetitive, specialiștii HR putându-se astfel concentra pe
activităţi care aduc valoare adăugată”, a declarat dl. Mihai Gavan, Charisma HCM Global
Sales Director, TotalSoft.
Chatbotul Timea
acoperă 80% dintre procesele desfăşurate în cadrul departamentului de HR,
semnând cereri de concediu, cereri medicale sau răspunzând la întrebările cele
mai frecvente ale angajaților. Timea este conectată la soluția Charisma HCM care
procesează datele a peste 600.000 de angajaţi, aproximativ 12% din totalul
forței de muncă din România, care activează cu preponderență în industriile
retail, distribuție, financiar, producție, servicii, construcții, agricultură,
energie și medicală.
Experiența de până acum demonstrează că pentru o companie din domeniul Oil&Gas cu peste 3.500 de angajați se pot automatiza peste 7000 de astfel de activități într-o singură lună, activități care, în lipsa unei soluții, ar fi necesitat un efort de cel puțin 350 de ore.
“În contextul actual în care siguranța și
sănătatea angajaților noștri este o prioritate pentru Grupul KMG International,
noua aplicație susține eforturile de a optimiza interacțiunea departamentului
de HR cu angajații, dar și de a reduce timpul de rezolvare a cererilor
acestora. În plus, angajații nu trebuie să se mai deplaseze la sediu
pentru fiecare solicitare și răspunsul e imediat, oferit la orice oră.
Implementarea acestei soluții tehnice este în linie cu direcția strategică
adoptată de Grup încă din 2015 pentru digitalizarea activităților și
operațiunilor sale, care vizează îmbunătățirea modelului de afaceri și a
funcțiilor de business, a modului de raportare și de generare de noi venituri
și oportunități în toate ariile de activitate”, a menționat dl. Adrian Stoian, Head of Human
Resources Services Center and Travel din cadrul KMG ROMPETROL Services Center.